Ασθμαίνοντας και αποσπασματικά προσπαθούν να περιορίθσουν την γραφειοκρατία ώστε "κάτι να κινηθεί" αναπτυκιακά. Ο κ. Χατζηδάκης υποσχέθηκε περιορισμό κατά 60% των υπογραφών που απαιτούνται για ένταξη στα προγράμματα του ΕΣΠΑ. Όπως είπε θα αλλάξει ο θεσμός του υπόλογου και θα περιοριστούν μια σειρά από γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Σημειώστε ότι για το ΕΣΠΑ υπάρχει ένα διαχρονικό σκάνδαλο: Υπάρχοντα χρήματα λιμνάζουν επί χρόνια λόγω ανικανότητας του πολιτικού συστήματος.
Άλλα μέτρα: Θα υπάρξει νέο πρόγραμμα του ΕΤΕΑΝ για κεφάλαια κίνησης στις επιχειρήσεις αλλά και ξεμπλοκάρισμα του προγράμματος "εξοικονομώ κατ' οίκον". (Αναγγέλεται εκ νέου). Τι νόημα έχει να δανειοδοτείς μικρομεσαίους όταν δεν μπαίνει πια κανείς στο καταστημά τους; Με 3,4 εκατ. ανθρώπυς στην φτώχεια;
Παράλληλα, συνεχίζονται οι συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης και την ΕΤΕπ ώστε να ανακοινωθούν πριν το τέλος του χρόνου προγράμματα για την κάλυψη εγγυητικών επιστολών ελληνικών τραπεζών σε μεγάλη κλίμακα για να διευκολυνθεί το εισαγωγικό και εξαγωγικό εμπόριο.
Στον τομέα των μεγάλων έργων, ο Χατζηδάκης είπε ότι σε λίγες μέρες θα γίνουν ανακοινώσεις ώστε να επανεκκινήσουν οι αυτοκινητόδρομοι δημιουργώντας νέες θέσεις και στον τομέα των διαρθρωτικών αλλαγών θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις στρατηγικές επενδύσεις που θα περιλαμβάνει ρύθμιση για δημιουργία μιας κεντρικής αδειοδοτικής αρχής. (Έχουν χαθεί 30.000 θέσεις εργασίας στα έργα αυτά).
Επίσης, είπε ότι προχωρούν νομοθετικού χαρακτήρα ρυθμίσεις για ΟΣΕ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να ξεπεραστούν τα προβλήματα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και την άνοιξη του 2013 να προχωρήσει η αποκρατικοποίηση.
Τέλος, ανακοίνωσε ότι τον Γενάρη ξεκινάει η διαδικασία για τα περιφερειακά αεροδρόμια και ότι την άνοιξη το μετρό θα φτάσει και σε νέες περιοχές της Αθήνας και συνεχίζεται η διαδικασία για το τραμ του Πειραιά.