Η ελληνική ακτοπλοϊα βρίσκεται πάντα στην εντατική...

πλοια δεμένα

Ζημίες 90 εκατ. ευρώ παρουσιάζει το πρώτο εξάμηνο του 2012 η ελληνική ακτοπλοία. Τα 55 εκατ. ευρώ από αυτά αφορούν τους μεγάλους του κλάδου (Μινωϊκές, Attica, ΝΕΛ, ΑΝΕΛ). Οι ζημίες οφείλονται στην μείωση της επιβατικής κίνησης κατά 15% και των οχημάτων κατά 20%, σε σχέση με πέρυσι.

Η υπερφορολόγηση των καυσίμων είναι πάντως μια βασική αιτία της καταστροφής του κλάδου. Αρκεί να υπογραμιστεί ότι τα καύσιμα αντιπροσωπεύουν το 60% του ημερήσιου κόστους κάθε πλοίου. Το υπ. Ναυτιλίας αν κα γνωρίζει την κατάσταση, το μόνο που συζητά είναι να επιτρέψει στις εταιρείες να χρησιμοποιούν μικρότερα πλοία την χειμερινή περίοδο αλλά και "αραίωμα" των δρομολογίων.

Η υπερφορολόγηση των καυσίμων φυσικά απέφερε... λιγότερα έσοδα στο Δημόσιο, ενώ υπήρξαν απολύσεις, κλέισιμο γραφείων κ.λπ.

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης