Υποβλήθηκε από ουτις στις Τρί, 08/12/2015 - 10:35.
Πόσο δύσκολο είναι να ανοίξει η κυβέρνηση τις σιδηροδρομικές γραμμές στην Ειδομένη; Καθόλου δύσκολο και χωρίς την χρήση βίας. Αρκεί τα τρένα να προχωρούν αργά συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων. Κι όμως η κυβέρνηση έχει αποκόψει την σύνδεση της χώρας με την υπόλοιπη Ευρώπη κάτι που ήδη στοιχίζει εκατομμύρια.
Παράδειγμα: Η Hewlett Packard ήταν η πρώτη μεγάλη πολυεθνική που επέλεξε τον Πειραιά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προώθηση των προϊόντων της στην Ευρώπη. Τώρα, παρακάμπτει τον σιδηροδρομικό άξονα Πειραιάς - Ειδομένη και στέλνει τα εμπορευματοκιβώτιά της στο λιμάνι Κόπλερ της Σλοβενίας.
Η απόφαση ελήφθη, αφού το τραίνο δεν μπορεί να παραλάβει πλέον τα κοντέινερ της εταιρίας από τους ντόκους της Cosco στο νέο Ικόνιο, μιας και αδυνατεί να περάσει από τα σύνορα με την πΓΔΜ.
Το μπλόκο στην Ειδομένη παραμένει επί τουλάχιστον τρεις εβδομάδες. Οι αρχές της πΓΔΜ έχουν κλείσει τη δίοδο για πρόσφυγες που δεν προέρχονται από τη Συρία, το Ιράκ ή το Αφγανιστάν, με αποτέλεσμα εκατοντάδες άλλοι να διαμαρτύρονται κλείνοντας τη σιδηροδρομική γραμμή.
Μοιράσου το: