Υποβλήθηκε από ουτις στις Πέμ, 16/11/2017 - 19:28.
Ασήμαντα τα αποτελέσματα των ενδιάμεσων χειμερινών εκπτώσεις για την αγορά αφού για μια ακόμη χρονιά οι περισσότερες εμπορικές επιχειρήσεις δεν είδαν αύξηση των πωλήσεων τους .
Αυτό δείχνουν τα στοιχειά που δημοσιοποίησε η Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας για τις ενδιάμεσες εκπτώσεις Νοεμβρίου 2017 αφού μόλις το 10% των επιχειρήσεων δηλώσαν ότι είδαν αύξηση των πωλήσεων τους σε σχέση με πέρσι , ενώ σχεδόν οι μισές (47%) κινήθηκαν σε χαμηλότερα επίπεδα τζίρου από πέρσι.
Και αυτό παρά το γεγονός ότι φέτος συμμετείχαν περισσότερες επιχειρήσεις στο θεσμό πραγματοποιώντας και υψηλά ποσοστά εκπτώσεων.
Τα καταστήματα ένδυσης-υπόδησης εμφάνισαν το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής στις ενδιάμεσες εκπτώσεις του Νοεμβρίου 2017 (85%). Όσον αφορά στο ύψος των εκπτώσεων μία στις τρεις επιχειρήσεις επέλεξαν να πραγματοποιήσουν εκπτώσεις μεταξύ 11% - 20%, μία στις πέντε μεταξύ 21% - 40% και μία στις δέκα κινήθηκαν είτε σε χαμηλού επιπέδου εκπτώσεις 1% - 10%, είτε σε υψηλού επιπέδου, άνω του 40%.
Μοιράσου το: