Δύο νεκροί και δύο τραυματίες σε τροχαίο στην Πατρών-Πύργου
Βαρύ φόρο αίματος συνεχίζει να πληρώνει η τοπική κοινωνία στην εθνική οδό του θανάτου, τη στιγμή που διαδοχικές κυβερνήσεις, στάθηκαν ανίκανες να υλοποιήσουν ένα εύκολο έργο μήκους 100 χλμ., μετατρέποντας τον δρόμο, σε πεδίο άσκησης πολιτικού μπρα-ντε-φερ.
Από χθες το μεσημέρι, η εκπαιδευτική κοινότητα της Αχαΐας και της Ηλείας και οι τοπικές κοινωνίες, θρηνούν την τραγική απώλεια δύο καθηγητών, ενώ δύο άλλοι νοσηλεύονται στο νοσοκομείο βαριά τραυματισμένοι, από το τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε στην Πατρών - Πύργου.
Αυτοκίνητο που κινείτο στο ρεύμα προς Πάτρα και στο οποίο επέβαιναν τέσσερα άτομα εξετράπη της πορείας του, με αποτέλεσμα το θανάσιμο τραυματισμό δύο εξ αυτών. Νεκροί ανασύρθηκαν από τις τσακισμένες λαμαρίνες του αυτοκινήτου, δύο άνδρες ενώ άλλοι δύο, ένας άνδρας και μία γυναίκα, διακομίστηκαν σοβαρά τραυματισμένοι στο Κέντρο Υγείας της Κάτω Αχαΐας.
Νεκροί είναι οι καθηγητές, από την Πάτρα, Δημήτρης Βασιλακόπουλος 50 ετών (φυσικός) και ο συνοδηγός του Νικόλαος Ρόδης 56 ετών (μαθηματικός) που ήσαν και οι δύο εκπαιδευτικοί του Λυκείου Λεχαινών Ηλείας.
Η εθνική οδός Πατρών - Πύργου, δεν έχει χαρακτηριστεί τυχαία καρμανιόλα. Την τελευταία δεκαετία σε αυτόν τον δρόμο, έχουν συμβεί πάνω από 100 θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα και έχουν χάσει την ζωή τους, πάνω από 130 άνθρωποι. Τουλάχιστον 50 θανατηφόρα με περίπου 60 νεκρούς, έχουν συμβεί μέσα στον Νομό Αχαΐας και 60 ατυχήματα με πάνω από 70 νεκρούς έχουν σημειωθεί στο νομό Ηλείας.
Για πολλούς, η περίπτωση της Πατρών - Πύργου, πρέπει να αντιμετωπιστεί πλέον, ως ένα διαρκές έγκλημα με ανθρώπινα θύματα, με τραυματίες, με φθορές ιδιωτικών περιουσιών και ζημιές σε βάρος του δημοσίου, από το τεράστιο κόστος περίθαλψης και αποκατάστασης των τραυματισμένων.
Γι' αυτή την ασταμάτητη αιματοχυσία, πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες στις εκάστοτε πολιτικές ηγεσίες, κεντρικές αλλά και τοπικές, που αφορούν τουλάχιστον σε εγκληματική αμέλεια. Γιατί με ενέργειες ή παραλείψεις τους, καθυστέρησαν ή ανέτρεψαν διαδικασίες που είχαν δρομολογηθεί από το 2012, για την κατασκευή ενός ασφαλούς αυτοκινητόδρομου.
Ο δρόμος έχει μετατραπεί σε πεδίο πολιτικών αντιπαραθέσεων, επικοινωνιακών εντυπώσεων, ακόμα και παιχνιδιών ικανοποίησης οικονομικών συμφερόντων, με τους αρμοδίους, να αγνοούν παντελώς το κόστος που «πληρώνεται» σε ανθρώπινες ζωές.