Σιδηρόδρομος - Παράδοση Μάρτιος του 2018 (με ταχύτητα ντροπής)

Μετά από πολλά χρόνια ανυπαρξίας, ήρθε η ώρα η Ελλάδα να αποκτήσει και πάλι ένα... αργό σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά πάντως μοντέρνο με νέους σταθμούς, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερη ταχύτητα.

Είμαστε πλέον 13 μήνες πριν την ολοκλήρωση αυτού του ονείρου που θα μεταμορφώσει τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας. Τελικός χρόνος, ο Μάρτιος του 2018 που θα ολοκληρωθεί το τελευταίο τμήμα του Σιδηροδρομικού άξονα Αίγιο-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.

ΚΙΑΤΟ-ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ (ΑΙΓΙΟ)

Αφορά την εργολαβία-σκούπα που ολοκληρώνει παλιές εργολαβίες και επιπλέον περιλαμβάνει και την επιδομή (τις ράγες δηλαδή) αλλά και την ολοκλήρωση της κατασκευής των νέων σταθμών του τμήματος.

Η ολοκλήρωση του τοποθετείται στο τέλος του έτους δηλαδή σε 10 μήνες αλλά δεν θα περιλαμβάνει ηλεκτροκίνηση καθώς η σχετική δημοπράτηση είναι προ των πυλών.

Έχει μήκος 70χλμ και με τη λειτουργία του η απόσταση Αθήνα-Αίγιο θα διανύεται σε περίπου 1 ώρα και 40 λεπτά, χρόνος που μελλοντικά με την ηλεκτροκίνηση θα μειωθεί περαιτέρω.

Η μέγιστη ταχύτητα χωρίς ηλεκτροκίνηση θα είναι 120χλμ/ώρα, δηλαδή μια ταχύτητα ΝΤΡΟΠΗΣ για τον 21ο αιώνα σε ευρωπαϊκή χώρα.