Το Ιόνιο αποκτά δίκτυο Υδατοδρομίων - Τώρα Λευκάδα και Μεγανήσι (μετά από Πάτρα, Παξούς, Κέρκυρα) - Έπονται Κεφαλονία και Ιθάκη
Οι τεχνικοί φάκελοι λοιπόν περιλαμβάνουν, έκαστος σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ν.4146/13, τα τέσσερα Εγχειρίδια Υδατοδρομίου (Εγχειρίδιο Λειτουργίας, Πρόγραμμα Ασφαλείας, Σχέδιο Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών, Επιχειρηματικό Σχέδιο-Business Plan), τους απαιτούμενους χάρτες, Τοπογραφικά Διαγράμματα, Αρ. Πρωτ. κατάθεσης ΜΠΕ, καθώς και νομιμοποιητικά έγγραφα του ιδιοκτήτη του υδατοδρομίου Λευκάδας (Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Λευκάδας) και του υδατοδρομίου Μεγανησίου (Δήμος Μεγανησίου).
Επόμενο βήμα η κατάθεση των φακέλων για Κεφαλονιά και Ιθάκη
Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο υλοποίησης της σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και της εταιρείας Ελληνικά Υδατοδρόμια για την αδειοδότηση των υδατοδρομίων Κεφαλονιάς - Ιθάκης, η ανάδοχος έχει ολοκληρώσει, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, τους Τεχνικούς Φακέλους και συνεργάζεται με την Περιφέρεια για τη συμπλήρωση ορισμένων στοιχείων των ΜΠΕ, ώστε εν συνεχεία συνέχεια οι φάκελοι να κατατεθούν στο Υπουργείο.
«Η Περιφέρεια Ιονίων Νήσων υλοποιεί τις δεσμεύσεις της για τη συμπλήρωση του δικτύου υδατοδρομίων στα νησιά του Ιονίου. Μετά τη Λευκάδα και το Μεγανήσι ακολουθεί η υποβολή των φακέλων για τα υδατοδρόμια της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης, καθώς και η ολοκλήρωση της αδειοδότησης του υδατοδρομίου Ζακύνθου, ούτως ώστε το επόμενο διάστημα με πλήρες δίκτυο υδατοδρομίων στο Ιόνιο και την Δυτική Ελλάδα, να πετάξουν τα υδροπλάνα. Η σημασία αυτού του εγχειρήματος για την οικονομία, τον τουρισμό, τη συγκοινωνία και τη συνοχή της Περιφέρειας είναι προφανής» δήλωσε σχετικά ο Περιφερειάρχης κ. Θεόδωρος Γαλιατσάτος.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της εταιρείας Ελληνικά Υδατοδρόμια, κ. Τάσος Γκόβας τόνισε: «Με τις αδειοδοτήσεις των ανωτέρω Υδατοδρομίων, σε συνδυασμό με τα τρία Υδατοδρόμια που έχουν ήδη αδειοδοτηθεί (Κέρκυρας, Παξών, Πάτρας) με ανάδοχο την Ελληνικά Υδατοδρόμια για λογαριασμό του Οργανισμού Λιμένος Κέρκυρας και του Οργανισμού Λιμένος Πατρών, θα δημιουργηθεί ένα επαρκές δίκτυο Υδατοδρομίων στο Ιόνιο ώστε να καθίσταται βιώσιμη η έναρξη πτήσεων των υδροπλάνων, με όλα τα θετικά που αυτό συνεπάγεται για την ευρύτερη περιοχή».