Υποβλήθηκε από ουτις στις Πέμ, 11/05/2017 - 00:35.
Με έξυπνη και δυναμική διαφηστική καμπάνια, πολιτικές εκτπώσεων και ιδιωτική ετικέτα προίόντων η αλυσίδα Lidl φάινεται να κερδίζει το στοίχημα εκμεταλλευόμενη μέσα στην οικονομική κρίση και την κατάρρευση της «Μαρινόπουλος».
Η Lidl Hellas, έκλεισε μία ακόμη χρονιά με αύξηση του τζίρου της, περίπου κατά 7% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.
Η αλυσίδα επενδύει κάθε χρόνο πάνω από 50 εκατ. ευρώ για επιπλέον προσφορές στις ήδη χαμηλές τιμές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης, ότι το 85% των προϊόντων που πουλά η Lidl ανήκει στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας, ποσοστό που η εταιρεία δεν προτίθεται να περιορίσει.
Μοιράσου το: