Αύξηση τζίρου και κερδών για τα Σούπερ Μάρκετ "Σκλαβενίτης"

τζίρο άνω των 2,85 δισ. ευρώ, από 2,5 δισ. ευρώ που ήταν πέρυσι, αναμένεται να κλείσει η φετινή χρονιά για τον όμιλο Σκλαβενίτη. Αύξηση πωλήσεων 14% το 2018, η οποία είναι υπερτετραπλάσια από την ανάπτυξη που εμφανίζει από τις αρχές του έτους το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων. Πορεία η οποία επιβεβαιώνει αυτούς που υποστηρίζουν ότι η ανάπτυξη της αγοράς οφείλεται, αν όχι αποκλειστικά, κυρίως στην αναβίωση του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος υπό τη Σκλαβενίτης.

Υπό αυτά τα δεδομένα, η διοίκηση του ομίλου Σκλαβενίτης, η οποία πριν 21 μήνες ανέλαβε το δίκτυο και το 50% των οφειλών της πρώην Μαρινόπουλος, πρέπει να αισθάνεται αν μη τι άλλο δικαιωμένη για την απόφαση της να πάρει αυτό το ρίσκο.

Ωστόσο πρέπει να γίνουν ακόμη πολλά για να υπάρξει πλήρης ενοποίηση δικτύου, προσωπικού και συστημάτων. Ενέργειες που πρέπει να "τρέχουν" ταυτόχρονα με την εξυπηρέτηση του δανεισμού που ελήφθη για την απόκτηση της χειμαζόμενης αλυσίδας Μαρινόπουλος –σ.σ. το χρηματοοικονομικό κόστος το 2017 ήταν 40,184 εκατ. ευρώ–, την υλοποίηση του business plan και των επόμενων κινήσεων και επενδύσεων που έχουν δρομολογηθεί.

Για την τρέχουσα χρήση οι επενδύσεις υπολογίζεται ότι θα προσεγγίσουν τα 50 εκατ. ευρώ, ενώ επενδύσεις 75 εκατ. ευρώ έχουν δρομολογηθεί για το 2019. Σημαντικό μέρος από τα προς επένδυση κεφάλαια θα κατευθυνθούν στην ολοκλήρωση της ανακαίνισης των "τελευταίων" 100 καταστημάτων του δικτύου της πρώην Μαρινόπουλος που δεν έχουν αναμορφωθεί πλήρως, σε Ελλάδα και Κύπρο. 

Πηγή: 
http://molonoti.gr

Δείτε επίσης