Η Αχαία κοιμάται... Η Μεσσηνία απογειώνεται (Μιλάμε για τουρισμό)


Tην ώρα που η Αχαία περιορίζεται σε ασκήσεις επί χάρτου για την τουριστική της ανάπτυξη, η γειτονική Καλαμάτα παρουσιάζει εκρηκτική άνοδο στην επισκεψιμότητα και τον τζίρο της. Οι αιτίες : Η σημαντικές αναπλάσεις στην πόλη (κυρίως στο θαλάσσιο μέτωπο), ο οδκός κόμβος Αθηνών - Καλαμάτας, η κατασκευή του «Costa Navarino» (που πάντως χρειάστηκε 25 χρόνια και πάνω από 3.000 υπογραφές αρμόδιων υπουργών και απλών υπηρεσιακών παραγόντων...).
Επίσης η φετινή ενίσχυση του αεροδρομίου της Καλαμάτας με πέντε τακτικές αεροπορικές συνδέσεις και οκτώ γραμμές τσάρτερ προς της κορυφαίες ευρωπαϊκές αγορές (μεταξύ των οποίων η Μόσχα, η Στοκχόλμη, το Μόναχο, το Μιλάνο και το Λονδίνο από τις low cost εταιρίες Ryanair και Easy Jet).
Η Καλαμάτα κατάφερε να σημειώσει, σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, θεαματική αύξηση 44,4% στις αφίξεις.
Στην Αχαία πάντως δεν γίνονται τουριστικές επενδύσεις, δεν αναπτύσεται όπως του αξίζει το αεροδρόμιο Άραξος, δεν γίνεται ο δρόμος προς Αθήνα, δεν γίνονται αναπλάσεις στο θαλάσσιο μέτωπο (ούτε και αλλού) και δεν υπάρχει κανένα σχέδιο για την τουριστική προσέλευση.