Η Ελλάδα είναι διαχρονικά ανίκανη να ολοκληρώσει ακόμα και έργα που χρηματοδοτεί η ΕΕ, δηλαδή έργα με εξασφαλισμένα καεφάλαια. Πέρα από τα οδικά έργα που ενώ ξεκίνησαν ιδιωτικά ξανάγιναν... δημόσια επειδή το κράτος ήταν αφερε΄γγυο παντρού, έχουμε άλλα ΕΠΤΑ έργα που κινδυνεύουν αν και έχουν δαπανηθεί μεγάλα ποσά.
Πρόκειται για την κατασκευή του μετρό της Θεσσαλονίκης, για το οποίο έχουν δοθεί 1,2 δισ. ευρώ από ευρωπαϊκά κονδύλια, την αποκατάσταση της λίμνης Κάρλα (42 εκατ. ευρώ), την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου κεντρικής Ελλάδας Ε65 στο τμήμα Ξυνιάδα- Τρίκαλα (900 εκατ. ευρώ), την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Τιθορέα -Λιανοκλάδι (930 εκατ. ευρώ), το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου στην Αττική (35 εκατ. ευρώ), το ελληνικό κτηματολόγιο (28 εκατ. και το ελληνικό εθνικό μητρώο (42 εκατ. ευρώ).
Και τα επτά αυτά έργα είχαν χαρακτηριστεί από την Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα ως προβληματικά και μέλη της επιτροπής Ελέγχου του Προϋπολογισμού του ΕΚ επισκέφθηκαν την Ελλάδα για να εντοπίσουν τα προβλήματα στην ολοκλήρωση των εν λόγω έργων.
παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις λόγω των απαλλοτριώσεων καθώς και η παντελής αδυναμία των ελληνικών αρχών τόσο σε εθνικό όσο και τοπικό επίπεδο να ξεπεράσουν τα όποια προβλήματα παρατηρούνται, λόγω κακής οργάνωσης και εκτέλεσης των έργων.
Στα έργα αυτά παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις λόγω των απαλλοτριώσεων καθώς και παντελής αδυναμία των ελληνικών αρχών τόσο σε εθνικό όσο και τοπικό επίπεδο να ξεπεράσουν τα όποια προβλήματα παρατηρούνται, λόγω κακής οργάνωσης και εκτέλεσης των έργων.